1.9. Припинення повноважень керуючого рахунком в цінних паперах/керуючого за випуском цінних паперів
Учасники: | Центральний депозитарій, емітент; |
---|---|
Послідовність виконання операції: | 1. подання емітентом відповідного пакета документів; 2. реєстрація та перевірка Центральним депозитарієм наданих емітентом документів; 3. виконання дій, пов’язаних із припиненням повноважень керуючого/відмова у виконанні дій, пов’язаних із припиненням повноважень керуючого рахунком у цінних паперах/керуючого за випуском цінних паперів. |
Термін виконання: | протягом трьох робочих днів з дня надання всіх необхідних документів та виконання всіх умов для внесення змін до анкети рахунку відповідно до вимог Правил та Регламенту. |
Для припинення повноважень керуючого рахунком у цінних паперах/керуючого за випуском цінних паперів необхідно надати такі документи, засвідчені у відповідності до вимог цього Регламенту, якщо не зазначено інше:
анкету емітента (Додаток № 4), заповнену з урахуванням змін, у 2-х примірниках (розділ «Керуючий рахунком/керуючий за випуском» не заповнюється);
лист від емітента про припинення повноважень керуючого рахунком в цінних паперах/керуючого за випуском цінних паперів;
розпорядження Центральному депозитарію на внесення змін до анкети рахунку (Додаток № 6) у цінних паперах.
картку із зразками підписів та відбитку печатки (Додаток № 7). Картка повинна містити зразки підписів розпорядника (розпорядників) рахунку, посадової (посадових) особи (осіб) емітента, яка (-і) відповідно до установчих документів має(-ють) право діяти від імені емітента без довіреності, та відбиток (відбитки) печатки (печаток) емітента (у разі використання печатки).
Картка із зразками підписів та відбитку печатки (у разі наявності) може оформлюватись окремо щодо кожного розпорядника рахунку або шляхом відображення інформації про розпорядників та зразків підписів всіх розпорядників рахунку в одній картці.
У разі невикористання емітентом печатки, картка із зразками підписів розпорядників рахунку у цінних паперах засвідчується нотаріусом чи посадовою особою, яка відповідно до закону має право на вчинення таких нотаріальних дій.
Центральний депозитарій реєструє наданий пакет документів у порядку, визначеному внутрішніми документами Центрального депозитарію, та здійснює його перевірку на:
- відповідність вимогам законодавства;
- наявність документів у повному обсязі;
- відповідність даних в наданих документах даним он-лайн сервісу ЄДР;
- правильність заповнення.
У разі наявності зауважень до наданих документів, Центральний депозитарій відмовляє у внесенні змін до анкети рахунку та надає емітенту лист-відмову з зазначенням причин відмови у спосіб, визначений клієнтом в анкеті емітента.
У випадку відсутності зауважень до наданих документів, Центральний депозитарій виконує дії щодо внесення змін до анкети рахунку у цінних паперах. Після виконання процедури внесення змін до анкети рахунку Центральний депозитарій надає емітенту підтвердження про виконання операції у спосіб, визначений клієнтом в анкеті емітента.