1.5.Внесення змін щодо оператора(-ів) рахунків
У разі зміни оператора (-ів) рахунків новому(-им) оператору(-ам) рахунків необхідно надати наступні документи, засвідчені у відповідності до цього Регламенту, та пройти верифікацію:
реєстраційна картка Депозитарної установи (Додаток № 4A), яка може подаватися засобами веб-сервісу «Кабінет Клієнта» у формі електронного документу;
офіційний документ, яким визначені повноваження діяти від імені юридичної особи;
копія Сертифікату установленого зразка, виданого Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку за спеціалізацією депозитарна діяльність (пред’являється);
згода суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних (Додаток № 9).
Для проведення верифікації кожен оператор рахунків повинен особисто надати до Центрального депозитарію:
паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу та відповідно до законодавства України може бути використаний на території України для укладення правочинів;
документ про місце проживання/тимчасового перебування в Україні фізичної особи оператора рахунків, якщо документ, що посвідчує особу, не дає можливості його визначити;
документ, що засвідчує присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків оператора рахунків, номер (та за наявності - серію) паспорта громадянина України, в якому проставлено відмітку про відмову від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, чи номер паспорта із записом про відмову від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків в електронному безконтактному носії, унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (за наявності).
Копії вищезазначених документів виготовляються уповноваженим працівником Центрального депозитарія та засвідчується підписами уповноваженого працівника Центрального депозитарія та фізичної особи – власника документа як такі, що відповідають оригіналу (додатково на копіях зазначається дата їх виготовлення).