Порядок оформлення та подання документів Центральному депозитарію
Розпорядження від клієнтів надаються до Центрального депозитарію в формі електронного (крім випадків, визначених цим Регламентом) або паперового документу відповідно до Регламенту та Положення про СОІ і оформлюються відповідно до вимог цього Регламенту та, зокрема, з урахуванням окремих інструкцій/специфікацій.
Крім розпорядження клієнта, для проведення депозитарних операцій Центральному депозитарію повинні надаватися документи, визначені окремими пунктами цього Регламенту.
Розпорядження/запити від клієнтів, які є учасниками СОІ, надаються до Центрального депозитарію у вигляді електронного документа з урахуванням вимог Положення про СОІ та, зокрема, з урахуванням окремих інструкцій/специфікацій у випадках, визначених договором та цим Регламентом.
Розпорядження/запит у вигляді електронного документа, наданого через веб-сервіс «Кабінет Клієнта» (opens new window), має містити кваліфікований електронний підпис або удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (далі в тексті Регламенту іменовані як «кваліфікований електронний підпис») розпорядника рахунку/оператора рахунку та кваліфіковану електронну печатку або удосконалену електронну печатку, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронної печатки (далі в тексті Регламенту іменовані як «кваліфікована електронна печатка») (у разі використання печатки) юридичної особи (клієнта чи керуючого його рахунком). Інші документи, надані у формі електронного документу, засобами СОІ, можуть засвідчуватися кваліфікованим(и) електронним(и) підписом(ами) керівника клієнта та/або іншої(их) уповноваженої(их) особи(іб) та кваліфікованою електронною печаткою клієнта (у разі використання печатки) відповідно до наданих повноважень, та зафіксованих у його картці зразків підписів.
Розпорядження від клієнтів Центрального депозитарію у формі паперового документа надаються за підписом розпорядника (у випадках, визначених договором, - розпорядників) рахунку та засвідчуються печаткою клієнта/керуючого рахунком клієнта (у разі використання печатки).
Увага!
Підпис розпорядника рахунку (у випадках, визначених договором, - розпорядників) на розпорядженні не повинен повністю перекриватися відбитком печатки клієнта/керуючого рахунком клієнта. У разі виявлення у розпорядженні неможливості ідентифікації підпису розпорядника рахунку в цінних паперах та/або печатки на розпорядженні Центральний депозитарій має право відмовити у виконанні розпорядження.
Розпорядження та/або інші документи, що є підставою для виконання операцій в системі депозитарного обліку, надані у вигляді паперового документа, підписуються розпорядником рахунку клієнта, щодо якого до Центрального депозитарію надано відповідну картку зразків підписів та довіреність розпорядника рахунку (якщо розпорядник є особою, яка не має права діяти від імені юридичної особи без довіреності), і засвідчуються печаткою юридичної особи (у разі використання печатки, відбиток якої міститься в картці із зразками підписів розпорядників рахунку в цінних паперах та відбитка печатки.
Якщо клієнт одним із способів обміну документами/інформацією з Центральним депозитарієм визначив засоби СОІ, він повинен приєднатися до Умов використання веб-сервісу «Кабінет Клієнта» за посиланням https://my.csd.ua, (opens new window) після чого він набуває статусу учасника СОІ відповідно до Положення про СОІ. Це надає клієнту право надавати до Центрального депозитарію розпорядження на виконання депозитарних операцій в електронній формі та/або отримувати звіт про виконання його розпоряджень засобами СОІ.
Розпорядження від клієнтів Центрального депозитарію в електронній формі надаються виключно засобами СОІ, зокрема, з урахуванням вимог встановлених Положення про СОІ.
Якщо документ, наданий Центральному депозитарію для проведення депозитарних операцій у формі паперового документу, викладений більше, ніж на одному аркуші, то такий документ повинен бути з прошитими та пронумерованими аркушами, засвідчений підписом уповноваженої особи клієнта (керуючого рахунком) та скріплений печаткою клієнта (керуючого рахунком) (у разі використання печатки).
Копії документів, що засвідчуються клієнтом, повинні мати: напис (штамп) «Копія вірна», особистий підпис особи, що засвідчила копію, підпис (П.І.Б.), печатку клієнта (у разі використання печатки) (крім випадків засвідчення іншим чином, що прямо передбачено цим Регламентом).
У випадку, коли документ або його копія надається на кількох аркушах, що не прошиті, засвідченню підлягає кожен аркуш (крім випадків засвідчення іншим чином, що прямо передбачено цим Регламентом).
Порядок та строки і терміни виконання Центральним депозитарієм операцій, що є наслідком виконання розпоряджень клієнтів, визначені Правилами та цим Регламентом.